loading spinner

TYPY DOPRAVY A ICH CENA                                                  

Dodacie podmienky:

Tovar je možné odobrať osobne v sídle predávajúceho alebo na náklady kupujúceho zaslať zmluvným prepravcom. Osobný odber je možný ihneď po uhradení faktúry. Dodací termín tovaru, ktorý je v sklade, je 4 pracovné dni. Dodací termín tovaru, ktorý nie je v sklade, je 2-6 týždňov. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.

Predávajúci neručí za predĺženie dodacej lehoty z dôvodu vyššej moci.

Spôsob dodania tovaru

Tovar zasielame prepravnými spoločnosťami formou balíka alebo balíkovej dobierky do hmotnosti balíka 30kg, pri väčších zásielkách objemnejších zasielame polpalety a palety, prepravnými spoločnosťami s paletovou prepravou. Zabezpečujeme aj celovozovú prepravu. Pretože sme zároveň klasickou veľkoobchodnou a čiastočne maloobchodnou prevádzkou, tovar si po internetovej objednávke môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej predajní pri zachovaní ceny z elektronického obchodu. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom prepravovanom tovare a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

1. Osobný odber v Poprade, ulica Rovná 599/17 ZDARMA

2. SDS Slovenský doručovací systém 

3. 123Kuriér

Dopravu kuriérom zabezpečuje prepravná spoločnosť SDS a 123Kuriér. Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku a Európe, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod.  Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu.

Maximálne rozmery pre zásielku: do 175 cm jedna strana a maximálny obvod balíku do 300 cm

V deň vyzdvihnutia balíka u odosielateľa je príjemca informovaný mailom alebo cez SMS o predpokladanom termíne doručenia. Už pri tomto prvom ozname má príjemca možnosť prostredníctvom moderných online nástrojov prepravcov, dostupných 24 hodín denne, prípadne priamo cez operátorov zákazníckeho servisu spoločnosti, zmeniť termín alebo adresu doručenia. Kuriér vám pošle SMS správuV prípade záujmu si môže príjemca presmerovať zásielku do odberného miesta, kde si ju môže vyzdvihnúť v nasledujúcich siedmich dňoch. Opätovnú informáciu dostáva príjemca v deň príchodu kuriéra, kedy je už informovaný o konkrétnom hodinovom rozpätí doručenia balíka. Ak sa ani napriek viacerým notifikáciám zásielku nepodarí doručiť, prepravca poskytuje ďalšie dva  pokusy o doručenie. 

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu SDS Slovenský doručovací systém - sledovanie zásielky

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu 123Kurier- sledovanie zásielky

Číslo záslelky nájdete priamo vo Vašej objednávke v eshope respektíve v maili kde je informácia o odoslaní zásielky.

Prevzatie zásielky ako ju prevziať a ako postupovať v prípade zistenia porušeného obalu či tovaru sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti Gastromarket Tatry s.r.o. VOP uvedenými na v päte tejto stránky www.gastrotatry.sk respektíve si ich môžete prečítať TU VOP

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. Informáciu ako prebrať zásielku dostanete v maili v deň odoslania zásielky. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode, ďalej VOP. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. s riadnymi fotografiami s poškodeného balíka z vonku aj z dnu vrátane baliaceho obalu a poškodeného tovaru od prevzatia zásielky na e-mail info@gastrotatry.sk,  kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

Cena prepravy prostredníctvom prepravnej služby je 7,50 € bez DPH + poplatok za dobierku je 1 € bez DPH v prípade skla a porcelánu balné 1 - 1,80 € bez DPH Dodacia lehota: 1-2 dni po odoslaní tovaru, Cena je na tovar do 5 kg Ostatné je podľa váhy a rozmeru podľa 

4. Nadrozmerné zásielky zasielame prepravnou spoločnosťou SDS Slovenský doručovací systém, TOPTRANS, DACHSER

Tovar vám bude doručený do 48 hodín od expedície z nášho skladu v pracovné dni.

Doručenie zásielky je vopred telefonicky avizované vodičom v deň doručenia. Vodič je obvykle vybavený manipulačným vozíkom na prevoz objemného tovaru po rovnom podklade. Tovar rozváža iba jeden vodič, preto pri ťažších zásielkach, je potrebné, aby ste si zabezpečili výkladku tovaru podľa jeho váhy a rozmeru, ktorý mu so zložením a vynesením pomôže. Tovar vám bude doručený pred prvé uzamykateľné dvere (vchod do domu, bránka do dvora a pod.) podľa adresy dodania. Ďalšia prípadná manipulácia je možná po dohode s vodičom.

Automatická avizácia o príchode zásielky na e-mail príjemcu

Po vstupe zásielky do skladu TOPTRANSU generuje systém automaticky na e-mail príjemcu správu s interaktívnym odkazomspolu s informáciou o počte kusov, z koľkých sa zásielka skladáPo odkliknutí sa adresátovi sprístupní aktuálna lokácia zásielky, ktorú očakáva. Ak je zásielka už zaradená do rozvozového okruhu, má zákazník k dispozícii aj meno doručujúceho vodiča a telefonický kontakt naň. V deň zvozu zásielky príjemca e-mailom obdrží informáciu o doručení zásielky. V deň doručenia zásielky obdrží príjemca SMS správu, v ktorej bude uvedený šesťmiestny PIN kód na preukázanie sa pri prebratí zásielky.

Prevzatie zásielky ako ju prevziať a ako postupovať v prípade zistenia porušeného obalu či tovaru sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti Gastromarket Tatry s.r.o. VOP uvedenými na v päte tejto stránky www.gastrotatry.sk respektíve si ich môžete prečítať TU VOP

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. Informáciu ako prebrať zásielku dostanete v maili v deň odoslania zásielky. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode, ďalej VOP. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. s riadnymi fotografiami s poškodeného balíka z vonku aj z dnu vrátane baliaceho obalu a poškodeného tovaru od prevzatia zásielky na e-mail info@gastrotatry.sk,  kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepravcov. TOPTRANS https://www.toptrans.sk/preprava/sk/novinka/34 , DACHSER https://www.dachser.sk/sk

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu TOPTRANS- sledovanie zásielky

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu SDS Slovenský doručovací systém - sledovanie zásielky

Cena špedičnej dopravy podľa váhy a rozmeru podľa cenníka prepravnej spoločnosti, ktorú každý objednávateľ má uvedenú v cenovej ponuke, ktorú schváli následne v prijatej objednávke.

5. Celozvozová

Zabezpečujeme vlastnú prepravu cena je vopred dohodnutá s objednávateľom, vychádza 0,50 € na km. Ostatné je dohodnuté kúpnopredajnou zmluvou KZ, alebo zmluvou o dielo ZD, a ďalej v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti Gastromarket Tatry s.r.o. VOP uvedenými na v päte tejto stránky www.gastrotatry.sk respektíve si ich môžete prečítať TU VOP

 

Poštovné a iné poplatky

K uvedeným cenám pripočítavame poplatky za doručenie. Cena za doručenie bude dohodnutá so zákazníkom individuálne s ohľadom na jeho špecifické potreby. Balné za dodaný tovar neúčtujeme.

Gastromarket Tatry s.r.o. nenesie zodpovednosť za:

1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (kuriér)

2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

3. poškodenie zavinené doručovateľom (kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte! Ďalej v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti Gastromarket Tatry s.r.o. VOP uvedenými na v päte tejto stránky www.gastrotatry.sk respektíve si ich môžete prečítať TU VOP


 

Gastromarket Tatry s.r.o. ručí zákazníkovi za:

1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom potvrdená emailom prijatou objednávkou

2. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke, iné zmeny potvrdené emailom 

4. priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak

V Poprade 04.08.2022